Bize sahtekar dediler.
Yazıklar olsun.
Ben remustan beklemedim bunu.
:baby:
Mustafa Kemal Atatürk
supreme

Re: Tarantula

Post by supreme »

Crazy Captain, I beg your pardon please, I want to join team!!!
:
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

rabia has not already been shot yesterday, remus general48 zeus does not take the team makes fun of our team will assist supreme and deamuel where I want to start insulting remus team has approved my team, but not to the team who requested the court to set up the fact that I had to drop the case in this court tarantula team remus rabia and general48. m.ermi needs to add the team received strong men can continue this court will not allow it tarantula remus will enter the top 10 for the intervention do not understand why powerful men are :?:

zeus dün remus general48 takıma almadı zaten rabia almadı mermi almaz bizim takımla alay ediyor supreme ve deamuel ben takım kurmak istiyorum yardımcı olacakları yerde hakaret ediyorlar remus benim takımı onayladı ama istenilen kişileri takıma almamak için mahkeme kurdu bende bu mahkemeyi davayı düşürmek zorunda kaldım aslında remus tarantula takımına general48 rabia ve .m.ermi eklemesi gerekiyor bu mahkeme devam edebilir güçlü adamlar takıma alınmıyor remus buna izin vermiyor tarantula ilk 10 gireceği için müdehale ediyorlar güçlü adamlara anlamıyorum neden :biggthumbsdown:
By_zeus

Post by By_zeus »

CrazyMiner wrote:rabia has not already been shot yesterday, remus general48 zeus does not take the team makes fun of our team will assist supreme and deamuel where I want to start insulting remus team has approved my team, but not to the team who requested the court to set up the fact that I had to drop the case in this court tarantula team remus rabia and general48. m.ermi needs to add the team received strong men can continue this court will not allow it tarantula remus will enter the top 10 for the intervention do not understand why powerful men are :?:

zeus dün remus general48 takıma almadı zaten rabia almadı mermi almaz bizim takımla alay ediyor supreme ve deamuel ben takım kurmak istiyorum yardımcı olacakları yerde hakaret ediyorlar remus benim takımı onayladı ama istenilen kişileri takıma almamak için mahkeme kurdu bende bu mahkemeyi davayı düşürmek zorunda kaldım aslında remus tarantula takımına general48 rabia ve .m.ermi eklemesi gerekiyor bu mahkeme devam edebilir güçlü adamlar takıma alınmıyor remus buna izin vermiyor tarantula ilk 10 gireceği için müdehale ediyorlar güçlü adamlara anlamıyorum neden :biggthumbsdown:
mermi gelecek.
Bırak ya oyun değil mi.
Bak ben o kadar 2 takımda başarı yakaladım ne oldu.
Merminin hesabını foruma üye yaptım.Çünkü mermi yardım istedi.
Ne oldu sonucunda:Adımız sahtekar.
Kimse bana hayatımda sahtekar demedi. :baby:
Mustafa Kemal Atatürk
Remus

Post by Remus »

CrazyMiner wrote:rabia has not already been shot yesterday, remus general48 zeus does not take the team makes fun of our team will assist supreme and deamuel where I want to start insulting remus team has approved my team, but not to the team who requested the court to set up the fact that I had to drop the case in this court tarantula team remus rabia and general48. m.ermi needs to add the team received strong men can continue this court will not allow it tarantula remus will enter the top 10 for the intervention do not understand why powerful men are :?:
Two days ago "general48" tried to create 2 forum accounts using 2 different email addresses.
Both email addresses different compared to the email address of his game account
:smash:
So I decided to change his game password (probably another turkish impostor).
Today his game account is active:
http://www.infdat.com/hopeless2/HMCinfo ... =general48" onclick="window.open(this.href);return false;"
So he knows the email address of his game account.
He must use that email address and create a forum account: general48
That's all.
supreme

Post by supreme »

What did he say??????
:
By_zeus

Post by By_zeus »

Remus wrote:
Two days ago "general48" tried to create 2 forum accounts using 2 different email addresses.
Both email addresses different compared to the email address of his game account
Today his game account is active:
http://www.infdat.com/hopeless2/HMCinfo ... =general48" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
So he knows the email address of his game account.
He must use that email address and create a forum account: general48
That's all.
Crazy,General48 2 gün önce 2 farklı msn adresiyle 2 general48 adında hesap açtı diyor.
Bu yüzden o takımda değil.Bir türk sahtekar olabilir dedi.
O General48 adında forum hesabı açsın,ama oyuna kayıt olduğu msn adresiyle kayıt olsun.
Who is impostor?
You think,I can :?:
Mustafa Kemal Atatürk
By_zeus

Post by By_zeus »

rabia Eylül'ün 15'ine kadar giremezmiş.
Eylül'ün 15 in de tekrar yazsın.
Malesef elden ne gelir.

Onlara göre Ben sahtekarım ya.Bana kim inansın ki,beni kim dinler ki :lol: (Çok yazık çok)
Mustafa Kemal Atatürk
Remus

Post by Remus »

By_zeus wrote:
Who is impostor?
Why do you ask me?
You should ask your "friends".
general48 and mermi cannot create a forum account because they don't know the email address of their game accounts.
And I got tired of these "hacked email accounts".
Only the turkish players have this "problem".
:evil:
I have Hotmail & Yahoo email accounts for over 12 years!
And I don't change them every month!
By_zeus

Post by By_zeus »

Remus wrote:
By_zeus wrote:
Who is impostor?
Why do you ask me?
general48 and mermi cannot create a forum account because they don't know the email address of their game accounts.

You can ban with turk players.
I think,If I am Remus,I did ban with turk players :baby:
Mustafa Kemal Atatürk
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

Let me tell you, buddy event general48 remus is a member of the forum for the first user in an e-mail address has changed as general48_55@hotmail.com lost only because of e-mail has changed the old user called tarantula remember me and asked for help to get in. I went to gave me a general48_55 e-mail address, password, e-mail address changed her too general4855 @ as did the team has not been approved yet! general4855@hotmail.com if you want to give your password, because the confirmation code you came to check general48 active even though I asked for my help, but I did not know it was not the old team name User from changing the e-mail forgot the name of this child fare and a 15-year-old

remus kanka olayı sana anlatayım general48 foruma üye olduğu mail adresini kaybetmemiş sadece general48_55@hotmail.com olarak değiştirdiğinden dolayı ilk kullanıcı mail eski kullanıcısını değiştirdiğinden dolayı hatırlamıyor ve benden tarantula takıma girmek için yardım istedi bana general48_55 mail adresinin şifresini verdi bende girdim mail adresine onuda değiştirdim general4855@ olarak yaptım yine team onaylanmadı ! istersen general4855@hotmail.com adresinin şifresini vereyim sana kontrol et çünkü onay kodu geldi aktif etmeme rağmen yine team olmadı general48 benden yardım istedi ama ben bilmiyordum eski mail ismi kullanıcısını değiştirip unuttuğunu bu çocuk adı sefa ve 15 yaşında :cheers:
By_zeus

Post by By_zeus »

Remus wrote:
By_zeus wrote:
Who is impostor?
Why do you ask me?
You are Game Admin.
If you don't want see problem wtih turk,you will ban our.
Mustafa Kemal Atatürk
By_zeus

Post by By_zeus »

CrazyMiner wrote:Let me tell you, buddy event general48 remus is a member of the forum for the first user in an e-mail address has changed as general48_55@hotmail.com lost only because of e-mail has changed the old user called tarantula remember me and asked for help to get in. I went to gave me a general48_55 e-mail address, password, e-mail address changed her too general4855 @ as did the team has not been approved yet! general4855@hotmail.com if you want to give your password, because the confirmation code you came to check general48 active even though I asked for my help, but I did not know it was not the old team name User from changing the e-mail forgot the name of this child fare and a 15-year-old

remus kanka olayı sana anlatayım general48 foruma üye olduğu mail adresini kaybetmemiş sadece general48_55@hotmail.com olarak değiştirdiğinden dolayı ilk kullanıcı mail eski kullanıcısını değiştirdiğinden dolayı hatırlamıyor ve benden tarantula takıma girmek için yardım istedi bana general48_55 mail adresinin şifresini verdi bende girdim mail adresine onuda değiştirdim general4855@ olarak yaptım yine team onaylanmadı ! istersen general4855@hotmail.com adresinin şifresini vereyim sana kontrol et çünkü onay kodu geldi aktif etmeme rağmen yine team olmadı general48 benden yardım istedi ama ben bilmiyordum eski mail ismi kullanıcısını değiştirip unuttuğunu bu çocuk adı sefa ve 15 yaşında :cheers:
Crazy tekar teker anlatsan,ben de anlarım, o da anlar :mrgreen:
Mustafa Kemal Atatürk
Remus

Post by Remus »

By_zeus wrote:You can ban with turk players.
I ban only the turkish cheaters.
Take a look here: http://www.infdat.com/hopeless2/HMCinfos.php?op=banned" onclick="window.open(this.href);return false;
50 deleted accounts, 77 accounts left.
71 of 77 are turkish accounts.
Cheaters, shared accounts and "hacked email accounts".
They wasted my time for nothing.
By_zeus

Post by By_zeus »

Remus wrote:
By_zeus wrote:You can ban with turk players.
I ban only the turkish cheaters.
Take a look here: http://www.infdat.com/hopeless2/HMCinfos.php?op=banned" onclick="window.open(this.href);return false;
50 deleted accounts, 77 accounts left.
71 of 77 are turkish accounts.
Cheaters, shared accounts and "hacked email accounts".
They wasted my time for nothing.
Do are 71 players cheater?
You did think,Turkish people have bad attitude ?
I known here accounts.
I talked with their.

Here banned,almost 80% have got hacked.
I don't want say cheaters name.
Your are know. :baby:

I saw here:LinkinPark
He is cheater?
Or He did share pasword.
No.I talked very with turk players.
He has got good attitude.
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

How do I enter the online chat to ask for help even if you cheat general48 general48 his e-mail address you registered with dolandırıcıysa general4855@hotmail.com not cheat because you can be sure that I gave the password to decrypt the received general48 a hacker tries to break the password password sharing not only continues to court I am the devil remus I warn my friend and I said I know miner errors yourself, enter the password and the email you throw at you man, this kid do not want you to team success remus Team 5 of us :biggthumbsup:

general48 dolandırıcı olsa nasıl online chat girip yardım isteyecek eğer general48 dolandırıcıysa onun mail adresi sende kayıtlıdır buna emin olabiliriz çünkü general4855@hotmail.com dolandırıcı değil ben şifresini aldım general48 şifresini verdi hiç bir hacker şifre paylaşımı yapmaz sadece şifre kırmaya çalışır remus mahkeme devam ediyor ben şeytan miner dostum hataları anlarım ve uyarırım sana dedimki şifreyi sana mail atayım sen kendin gir ve bak şu çocuğu team almanı istiyorum adamım yok teamde 5 kişiyiz başarılar remus :cheers:
By_zeus

Post by By_zeus »

Her neyse crazyminer bırak bunları.
Benim Super_Guc den önce başarı yakaladığım takım Turkish Soldier.
Olanları benim eski takım arkadaşlarım çok iyi bilir.
Bir kaç taraf bizim elimizden 1.liği almaya çalıştı.
Puanlarımızı sildi.Ama biz geldik yine 1.olmuştuk.
Bırak ne ara yaparlarsa yapsınlar.
Free Teams,Free(CTF),Free(Domination)'a sahibiz.
Bırak,remus haklı olabilir buna bir şey demem.
O her türk oyuncuları yasaklanan oyuncular zannediyor. :!:
Mustafa Kemal Atatürk
By_zeus

Post by By_zeus »

Sana ayrı bir şey söyleyecem.
Sakın türk olmayanlarla oynama.
Eğer yenerseniz size Badcon,immortall yani kötü bağlantınız var ya da ölümsüz derler.
Bunlar böyleydiler,böyle devam edecekler.
Bak Steve ile Karol iyi insanlardır.
Ya da Shashwat ın takımı.
Badcon gibi şeyler demez.
Ve bir sözüm daha var.
Sakın 3.olanlarla yapmayın.
Onlar radara sahip.
Sizin yerinizi radardan görüyor.Onlar pusuya yatıyor sizin gelmenizi bekliyorlar.
Onlara yapılan ayrıcalık.
Mustafa Kemal Atatürk
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

I do not know maybe maybe general hacking in general, whether justified remus could have erased the status of users and may be trying to deceive people by using another e-mail I can not be sure there remus general see the actual e-mail :police:

bilmiyorum belki remus haklıdır general konusunda belkide general hack yapıp uye durumunu silmiş olabilir başka mail kullanarak insanları kandırmaya çalışıyor olabilir ben emin olamıyorum remus orada general gerçek maili görebiliyor

remus, but still had to take the password to check your forgotten mail or may be general or floating-mail address registered in the system would have to say :roll:

ama yinede remus şifreyi alıp kontrol etmesi lazımdı yada general gerçel mail adresini söylemesi gerekirdi yada unutulmuş mail olabilir sistemde kayıtlı
By_zeus

Post by By_zeus »

Ama bugün 2 yeni şey öğrendim.
1)Kimseye güvenme.
2)Herkese yardım etme.
Kendine bak yeter.
:cheers:
Mustafa Kemal Atatürk
Remus

Post by Remus »

general48 : papatya_m44@hotmail.com
mermi : ibrahim_gonc12@hotmail.com

If they lost those email accounts, bye-bye
Subject closed.
By_zeus

Post by By_zeus »

Remus wrote:general48 : papatya_m44@hotmail.com
mermi : ibrahim_gonc12@hotmail.com

If they lost those email accounts, bye-bye
Subject closed.
Accounts can back.
If their IP addresses appears on the display.
Mustafa Kemal Atatürk
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

By_zeus general48 and. M.ermi not left passwords, even in vain, because here I take photos and show you the truth, right remus papaty.a_m44 @ hot ..... I WANT TO TEAM obligated to go to the forum in this way you will know where to remus remus I think this guy is the one person who is about to expire, the court is justified wish everyone good games :biggthumbsup:

By_zeus general48 ve .m.ermi şifrelerini unutmasaydı burada ben fotoğraf çekip doğruyu göstersem bile nafile çünkü remus haklı papaty.a_m44@hot..... girip foruma I WANT TO TEAM YAZMASI gerekli bu şekilde remus nereden bilecek bu adamın esas kişi olduğunu bence remus haklıdır mahkeme sona ermek üzeredir herkeze iyi oyunlar dileriz
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

Tarantula Team LOGO
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

Tarantula team 5 players do more to be done here today because I WANT TO TEAM Tarantula Retrieve writers club team matches starting 1 September 2012 remus beginner beginner to the closure of the active members cover the pro package does not work because it is open to beginner player to hit enter when you get there cause the dissolution of the teams is illogical :evil:

Tarantula ekibine 5 oyuncu daha alınacak bugün mutlaka buraya I WANT TO TEAM Tarantula yazanlar takıma alınacaklar çünkü 1 eylül 2012 takım maçları başlıyor beginner kapatılması gerek remus beginner kapatmalıdır aktif üyelere çünkü pro paket işe yaramıyor beginner açık olduğu zaman oraya girip player vurmak mantıksızdır takımların dağılmasına sebeb veriyor :idea:
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

general48 senin üye olduğun ilk mail adresin papatya_m44@hotmail.com

olduğunu remus söyledi bunun şifresini bulmaya çalış sonra buraya I WANT TO TEAM yaz remus seni takıma alacaktır general4855 remus kabül etmiyor söyledi burada haberin olsun dün ben girdim senin maile baktım düzeltmeye çalıştım ama papatya_m44 general4855 ile değiştirmiyor önemli sorun var.
CrazyMiner

Re: Tarantula Team

Post by CrazyMiner »

Tarantula team 5 players do more to be done here today because I WANT TO TEAM Tarantula Retrieve writers club team matches starting 1 September 2012 :biggthumbsup:
CrazyMiner

Re: Tarantula Team

Post by CrazyMiner »

rabia and need to be taken general48 tarantula team sent the request because I WANT TO TEAM rabia failure to match the judgment that the team is not allowed to enter this team in order to preserve the integrity of the team must be general48 rabia, and among those who are online at that time frequently played matches Remus quickly :biggthumbsup:

rabia ve general48 tarantula takımına alınmaları gerekiyor çünkü I WANT TO TEAM isteği göndermişler rabia maç yapmaması takıma girmesine engel değil mahkeme kararı böyle çıkıyor takım düzeninin bozulmaması için takıma rabia ve general48 alınması gerekir o zaman maçlar hızlı şekilde online olanlar arasında sıkça oynanabilir Remus :baby:
Lenny

Post by Lenny »

CrazyMiner, please stop opening new topics for the Tarantula team.
This is Tarantula teams topic.
One topic is enough for each team.
If every team opened many topics, then the forum would be a mess.
:cheers:
“Always be a first rate version of yourself and not a second rate version of someone else.”
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

I think Lenny is not complicated if you excuse by rabia and whether general48 Tarantula remus alınmıyorda team turmoil match so I can not come everybody wants his team to be strong and just yesterday alianzecopa rabia and general48 crazyminer 5 matches were able to do, but the team used to make the match then it continues this way, remus rabia should not be removed because there is a lack of team based here and the problem should be general48 :!:

Lenny bence karmaşık olmaz eğer rabia ve general48 Tarantula takımına remus tarafından bahane edilip alınmıyorda kargaşa bu yüzden çıkıyor herkez kendi takımının güçlü olmasını istiyor maç yapamıyoruz sadece dün alianzecopa ve crazyminer 5 maç yapabildik ancak rabia ve general48 olsaydı takımda o zaman çok maç yapardık bu şekilde remus devam etmemelidir çünkü takım eksikliği var giderilmelidir rabia ve general48 alınmalıdır sorun buradan kaynaklı :cheers: Lenny
Lenny

Post by Lenny »

Remus wrote:
rabia wrote:i want to team Remus
In the past 4 months you joined 2 teams and you didn't play any team match.
You cannot join any team until september 15th.
:!:
“Always be a first rate version of yourself and not a second rate version of someone else.”
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

Lenny, I do not know what is the purpose of the nation do not understand anything we said let's team safe after going here, there are those who work odd match everyone blames someone rather than do people fight each other in insulting others, tugging at the back of some of the game left everyone talks came to a fight here like five-year-old children :baby:
By_zeus

Post by By_zeus »

CrazyMiner wrote:Lenny, I do not know what is the purpose of the nation do not understand anything we said let's team safe after going here, there are those who work odd match everyone blames someone rather than do people fight each other in insulting others, tugging at the back of some of the game left everyone talks came to a fight here like five-year-old children :baby:
Crazy bekle
Ben onların şifreleri geri alacağım.
Güvenlik sorusunu deniyorum Msnlerin :wink:
Mustafa Kemal Atatürk
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

Zeus bari mermi gelsin takıma şu mail adreslerini bir kontrol etsinler remus kabül etmiyor hack olacak zannediyor general48 de takıma alınmadı mail adresi örtüşme yapmadığından dolayı sorunlar çıkıyor

takım lideri: CrazyMiner
By_zeus

Post by By_zeus »

CrazyMiner wrote:Zeus bari mermi gelsin takıma şu mail adreslerini bir kontrol etsinler remus kabül etmiyor hack olacak zannediyor general48 de takıma alınmadı mail adresi örtüşme yapmadığından dolayı sorunlar çıkıyor

Beyler merminin şireyi kırdım.
Geri aldık.
Şimdi foruma üye oluyor.
Crazy az kaldi demiştim.
Gelecek demiştim. :biggthumbsup:
Mustafa Kemal Atatürk
mermi

Post by mermi »

I want to team.Thanks By_zeus

Remus:I want help,Zeus did helpful.He didn't rogue.Thanks By_zeus
Thanks Remus.zeus very clever
mermi

Post by mermi »

CrazyMiner wrote:Zeus bari mermi gelsin takıma şu mail adreslerini bir kontrol etsinler remus kabül etmiyor hack olacak zannediyor general48 de takıma alınmadı mail adresi örtüşme yapmadığından dolayı sorunlar çıkıyor

crazy zeus sayesınde bn msn yı aldım o adamlardan yanı onlıneyım gardas :D
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

ZEUS İYİ ETMİŞSİNDE MERMİ ŞUAN ONLİNE OLMUŞ VE KAHVERENGİ NİK RENGİDİR YANİ REMUS KABÜL ETMEMİŞ MAVİ ONLİNE YAZISI NİKTE OLMASI GEREKİR
By_zeus

Post by By_zeus »

CrazyMiner wrote:ZEUS İYİ ETMİŞSİNDE MERMİ ŞUAN ONLİNE OLMUŞ VE KAHVERENGİ NİK RENGİDİR YANİ REMUS KABÜL ETMEMİŞ MAVİ ONLİNE YAZISI NİKTE OLMASI GEREKİR
O buraya I want to team yazdı merak etme.
Ama onaylanmadığından gözükmüyor.
Supreme burada.
Şimdi o onaylar. :biggthumbsup:
Mustafa Kemal Atatürk
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

kanki onaylamaz çünkü mermi ile general48 üye forumunda dışta bırakılmışlar remus tarafından onaysızdır general48 ve mermi kahverengi renk ile aktive olduktan sonra remus onları düşürüyor üyelikten çünkü bana söyledi mail adresleri başkası tarafından çalınmış dedi hacklenmişler senin anlayacağın.
By_zeus

Post by By_zeus »

Crazyminer
General e söyle
Güvenlik soruları ile onun hesabı bulabilirim.
Ama güvenlki soruları için cevabını versin.
Rahat aliriz. :biggthumbsup:

CrazyMiner wrote:kanki onaylamaz çünkü mermi ile general48 üye forumunda dışta bırakılmışlar remus tarafından onaysızdır general48 ve mermi kahverengi renk ile aktive olduktan sonra remus onları düşürüyor üyelikten çünkü bana söyledi mail adresleri başkası tarafından çalınmış dedi hacklenmişler senin anlayacağın.
Yok problem.
O oyundaki uye oldukları msn ile kayıtlı olmadıklarından üye olamadılar.

Ama kendi oyun e-mailleriyle kayıtlı olurlarsa problem yok.
Mustafa Kemal Atatürk
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

bende var general48 mail adresi istersen bana mail gönder sana açıklayım onun asıl mail adresi papatya_m44@hotmail.com yani general4855@hotmail.com olarak remus üyelik kabül etmiyor
By_zeus

Post by By_zeus »

me*****@hotmail.com
crazy,General e söyle:Böyle bir msn biliyor mu?
Bu msn acarken anternatif e-mail.
Eğer msn çalınırsa bundan geri alabilmek için.
Bunu biliyorsa aliriz. :biggthumbsup:
Mustafa Kemal Atatürk
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

onu bende gördüm ihtimallere göre papatya_m44 hack yapan kişi mer....@hotmail.com yani mertcan@hotmail.com adresidir mertcan olabilir buna emin ol papatya_m44 hackleyen kişi remus bakmalıdır eğer mertcan@hotmail.com adresinde burada kayıtlı üye varsa üyeliğini iptal etmesi gerekiyor çünkü diğer kişilerede zarar verebilir bu mertcan@hotmail.com kullanıcısı !!!
Remus

Post by Remus »

mermi wrote:I want to team.Thanks By_zeus

Remus:I want help,Zeus did helpful.He didn't rogue.Thanks By_zeus
Thanks Remus.zeus very clever
:biggthumbsup:
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

tamam remus mermi takıma eklemiştir şuan remus teşekkür ederiz doğru karar verdiği için şimdi zeus buraya yazmak sakıncalı olabilir chat varya hopaless oraya gel sana şifre vereceğim yapabiliyorsan general48 yapman lazım kanka okey
By_zeus

Post by By_zeus »

CrazyMiner wrote:tamam remus mermi takıma eklemiştir şuan remus teşekkür ederiz doğru karar verdiği için şimdi zeus buraya yazmak sakıncalı olabilir chat varya hopaless oraya gel sana şifre vereceğim yapabiliyorsan general48 yapman lazım kanka okey
pm yolla :roll:
Mustafa Kemal Atatürk
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

zeus gönderdim orada papatya_m44@hotmail.com var nerde biliyormusun hesap ayarlarında tıkla ve remusa adamın mail haclenmediğini söyle sadece kullanıcı adı papatya_m44 iken bu adam önce general48_55 mail yapmış değişmiş sonrada general4855 yapmış yani papatya_m44 şifresini unutmuş remusa bunu hesap ayarlarından papatyanın kayıtlı olduğunu gösterirsen belki inanır kanka ok general asıl ismi sefa 15 yaşında. :police:

Do you know where there's papatya_m44@hotmail.com Zeus sent his e-mail account settings, click remusa was no hack tell me this guy is just a user name papatya_m44 general4855 then changed before the match that made ​​general48_55 e-mail password forgotten remusa papatya_m44 maybe if you show that you believe in your account settings stored in daisy ok mate the actual name of the general fare 15 years old. :biggthumbsup:
Remus

Post by Remus »

CrazyMiner wrote:Do you know where there's papatya_m44@hotmail.com Zeus sent his e-mail account settings, click remusa was no hack tell me this guy is just a user name papatya_m44 general4855 then changed before the match that made ​​general48_55 e-mail password forgotten remusa papatya_m44 maybe if you show that you believe in your account settings stored in daisy ok mate the actual name of the general fare 15 years old.
http://www.infdat.com/hopeless2/HMCinfo ... otmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
He was active yesterday.
:wink:
CrazyMiner

Post by CrazyMiner »

remus kanka ben crazyminer zeus kankaya general48 işini halletmesi için çalışacak zeus pm ben general4855 mail şifresini verdim sana remus bilgi verecek zeus işlem tamamdır general48 tarantula takımına olayı resimli olarak anladıktan sonra ekleme yaparsan tarantula maçlara başlar :biggthumbsup:

remus buddy I am crazyminer zeus zeus work to deal with job kankaya general48 general4855 e-mail password I gave you remus zeus will provide information and we are done adding general48 do once you understand the tarantula tarantula picture matches the team event starts :biggthumbsup: